Retail verlichting

De juiste retail verlichting kan een wereld van verschil maken voor de uitstraling van uw winkel én de verkoopresultaten. Dit begint al bij de voordeur en uw etalages. Weet uw verlichting klanten te verleiden om binnen te treden? En past u belichting al optimaal toe om producten uit te lichten en te verkopen? Berla helpt u graag om het volledig potentieel van uw winkelverlichting te benutten!

De voordelen van optimale verlichting in de retail

Met de juiste verlichting versterkt u uw winkelformule. Een optimaal ingerichte verlichting zorgt voor een prettige winkelsfeer en komt zo de klantbeleving ten goede. Bovendien komen uw producten pas écht goed tot hun recht wanneer deze goed uitgelicht worden. Een natuurgetrouwe kleurweergave helpt om het product op waarde te kunnen schatten en vergemakkelijkt zo de aankoopoverweging van de consument.

De verbeterslag op het gebied van verlichting ziet u zelf vervolgens weer snel terug, in de vorm van een beter verkoopresultaat. Wilt u verder besparen en uw winst vergroten? Door te kiezen voor duurzame en energiezuinige LED verlichting bespaart u aanzienlijk op de verlichtingskosten, waardoor de energierekening een stuk lager uitvalt.

Lichtadvies en verlichting van Berla

Om uw winkel optimaal te verlichten is een sterke basis nodig. Daarom werken we bij Berla vanuit een lichtplan, met lichtadvies op maat. In het plan houden we rekening met de indeling van uw zaak, de huisstijl en de door u gewenste sfeer. Ook elementen als natuurlijke lichtinval en de overgangen van de verschillende winkelgebieden worden hierin meegenomen.

Daarbij werken we veelal met verlichting van ons eigen merk, geproduceerd in onze productiefaciliteit in Nederland. Uiteraard levert Berla daarnaast kwaliteitsverlichting van ieder ander gewenst merk. Zo bieden we hoogwaardige verlichting die we volledig op maat kunnen maken en inpassen in het lichtplan. In het plan nemen we tevens duidelijke plaatsingsinstructies op, zodat uw installateur eenvoudig de verlichting kan installeren, volledig naar wens.

Retail verlichting voor uw winkel afnemen?


Wilt u de verlichting in uw winkel perfect afstemmen op uw productaanbod en huisstijl? We brengen uw winkelverlichting graag naar een hoger niveau met een passend lichtadvies en een lichtplan op maat.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.