Contact

Heeft u interesse in het deskundige lichtadvies of de verlichtingsproducten van Berla? Vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Naam*

    E-mailadres*

    Telefoonnummer*

    Onderwerp*

    Type project*

    Bericht*

    Onze showroom

    Bezoek onze showroom
    In onze showroom kunt u onze unieke collectie zelf bekijken. Daarnaast adviseren we u graag over de beste verlichting voor uw project. Als u een afspraak maakt, weet u zeker dat we voldoende tijd hebben om u van advies te voorzien. We verwelkomen u graag!

    Openingstijden

    Maandag 08.00 – 17.00 uur
    Dinsdag 08.00 – 17.00 uur
    Woensdag 08.00 – 17.00 uur
    Donderdag 08.00 – 17.00 uur
    Vrijdag 08.00 – 15.30 uur
    Zaterdag GESLOTEN
    Zondag GESLOTEN

    Berla Lighting
    Hercules 8, Gilze
    +31 (0) 161 74 55 55
    info@berla.nl

    KvK Tilburg 62853503
    BTW-nummer: NL854984264B01
    IBAN NO NL68RABO0102330824
    BIC/SWIFT: RABONL2U

    Veelgestelde vragen

    Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
    Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
    Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
    Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
    Wat zijn de verzendkosten?
    Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
    Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
    Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
    Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
    Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
    Wat is de status van mijn bestelling?
    De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
    Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Dit kan via de klantenservice.
    Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
    Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
    Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
    We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
    Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
    Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
    Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
    Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
    Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.