Lichtplan Horeca

Verhoog uw omzet met een horeca lichtplan van Berla. Wij creƫren de perfecte sfeer voor uw gasten en zorgen dat de gerechten gaan stralen. Een lichtplan voor de horeca zorgt ervoor dat uw restaurant ƩƩn van de mooiste horecagelegenheden wordt. We houden rekening met de esthetiek van het interieur, de functionaliteit van de verlichting, al uw wensen en de energiekosten. We realiseren zo voor u de best mogelijke verlichting en beleving.

Een horeca lichtplan voor de perfecte beleving

Een lichtplan is een uitgebreid adviesrapport. Er wordt per ruimte bekeken welke armaturen en lichtbronnen nodig zijn. We bepalen de armaturen op basis van uw wensen en de lichtpunten op basis van de plattegrond. De natuurlijk lichtinval speelt een grote rol. Hiermee komen ruimtes optimaal tot hun recht. Een lichtplan houdt rekening met uw wensen, de inrichting en de bouwtekening van het pand. Dit zorgt voor de gewenste sfeer, perfecte kleuren en een besparing op de kosten.

Sfeerbeleving

U wilt ervoor zorgen dat gasten de ultieme belevenis hebben in uw restaurant. Ze moeten zich comfortabel en geprikkeld voelen. Hiermee is de kans dat zij terugkomen een stuk groter. Een deskundig opgesteld lichtplan voor de horeca zorgt voor de juiste sfeerverlichting, functionele verlichting en accentverlichting. Zo wordt de perfecte esthetiek en sfeerbeleving gecreƫerd waar u zich mee onderscheid.

Lichtplan Horeca
Horeca lichtplan

Gerechten en kleur

Chef-koks werken hard om gerechten perfect te krijgen. Het zou zonde zijn als de gast dit niet terugziet. De presentatie wordt namelijk beĆÆnvloed door verlichting. Verlichting in restaurants hebben een goede CRI-waarde nodig voor de juiste kleurweergave. Hiermee zorgt u voor de optimale presentatie, kleur en beleving. Bij Berla Lighting heeft verlichting een minimale CRI-waarde van 95+ zodat uw gerechten gaan stralen.

Meer omzet met een lichtplan voor de horeca

Uw omzet stimuleren? Zorg dat gasten zich comfortabel en welkom voelen in uw zaak. Sfeer heeft een sterke impact op de ruimte en de beleving van de gast. Verlichting geeft een passende sfeer zodat gasten zich thuisvoelen. Dit biedt de extra stimulans aan uw omzet die u nodig heeft.

Kostenbesparing

Met de investering in een persoonlijk opgesteld lichtplan kunt u rekenen op duurzame verlichting. Onze LED-verlichting gebruikt een stuk minder energie dan reguliere gloeilampen. Zo verbruikt het tot wel 90% minder stroom dan een reguliere gloeilamp. Hierdoor zullen uw maandelijkse kosten sterk omlaag gaan. Een goed lichtplan houdt ook rekening met de hoeveelheid verlichting die nodig is. U haalt zo het maximale uit uw investering.

Bekijk onze projecten

Berla Lighting heeft talloze succesvolle lichtplannen opgesteld voor de horeca. Bent u benieuwd naar onze projecten? Bekijk onze projecten hieronder.

Lichtplan Berla Lighting

Wij zorgen dat u een op maat gemaakt lichtplan hebt waar alle essentiƫle aspecten worden meegenomen. Berla Lighting specialiseert zich al jaren in verlichtingsadvies en verlichtingsproducten. Zo helpen wij u met verlichting voor een perfect resultaat. Wat u van ons kunt verwachten:

  • Deskundig Lichtadvies: uw wensen staan voorop.
  • Een lichtplan voor uw nieuwbouwwoning waar rekening wordt gehouden met al uw wensen.
  • Het perfecte resultaat waar u nog jaren van kunt genieten.

Bent u benieuwd naar de toegevoegde waarde van een lichtplan voor uw horeca onderneming? We vertellen u er graag meer over!

Lichtplan Berla Lighting


Wij zorgen dat u een op maat gemaakt lichtplan hebt die alle essentiƫle aspecten meeneemt. Berla Lighting specialiseert zich al jaren in verlichtingsadvies en verlichtingsproducten. Wij helpen u met verlichting voor een perfect resultaat.

Wat u van ons kunt verwachten:

  • Deskundig Lichtadvies: uw wensen staan voorop.
  • Een lichtplan voor uw horeca onderneming dat rekening houdt met al uw wensen.
  • Het perfecte resultaat waar u nog jaren van kunt genieten.

 

Bent u benieuwd naar de toegevoegde waarde van een lichtplan voor uw horeca onderneming?
We vertellen u er graag meer over! Neem contact met ons op.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als Ć©Ć©n van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.