Horeca verlichting

Op zoek naar de juiste verlichting om de sfeer van uw horecagelegenheid naar een hoger niveau te brengen? Berla biedt horeca verlichting op maat, gebaseerd op professioneel lichtadvies dat aansluit op de architectuur en de inrichting van uw zaak.

Horeca verlichting

De voordelen van optimale verlichting in de horeca

De juiste verlichting maakt een wereld van verschil en kan uw zaak onderscheiden van de concurrentie. Hoogwaardige verlichting werkt sfeerverhogend en benadrukt het unieke karakter van uw restaurant. Daarbij draagt een warme ambiance bij aan de algehele klantervaring. Gasten blijven langer zitten, wat weer een positief effect heeft op het consumptiegedrag.

Daarnaast werkt moderne verlichting kostenbesparend. Door te kiezen voor duurzame en energiezuinige LED verlichting bespaart u op de energierekening, zonder in te leveren op de sfeer.

Lichtadvies en verlichting van Berla

Optimale verlichting voor uw horecagelegenheid begint met lichtadvies en een lichtplan op maat. In het advies wordt rekening gehouden met de stijl en inrichting van uw zaak, en de gewenste sfeer. Ook aspecten als natuurlijke lichtinval en de overgang van ruimtes nemen we mee in het plan. Zo ontstaat een concrete aanpak waardoor elke ruimte volledig tot zijn recht komt.

We werken daarbij voornamelijk met verlichtingsproducten van ons eigen merk, welke geproduceerd worden in onze productiefaciliteit in Nederland. Uiteraard leveren we ook kwaliteitsverlichting van ieder ander gewenst merk. Berla verlichting wordt in het lichtplan tot op de centimeter nauwkeurig ingepast, waardoor ieder vertrek uiteindelijk precies zo uitgelicht is als door u gewenst. Daarbij bieden we duidelijke plaatsingsinstructies, zodat uw installateur met gemak de plaatsing kan verzorgen.

Waarom horeca verlichting

Passende horeca verlichting voor uw zaak regelen?


Wilt u de verlichting in uw zaak perfect afstemmen op de door u gewenste ambiance? We brengen uw verlichting graag naar een hoger niveau met een passend lichtadvies en een lichtplan op maat.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.