Lichtplan Woonkamer

De woonkamer is één van de belangrijkste kamers in uw huis. Hier ontvangt u gasten, komen vrienden gezellig drinken en ontspant u na een drukke dag. De inrichting en sfeer in uw woonkamer is belangrijk. Verlichting kan uw interieur maken of breken. Het bepaalt hoe u een ruimte ervaart. Door een lichtplan op te laten stellen kunt u voor elke sfeer zorgen die u wenst en maakt u van de woonkamer een werkelijke eyecatcher of de perfecte hoek voor ontspanning.

Verlichting passend bij de functie

Wij stellen een lichtplan op afhankelijk van uw woonsituatie. Er wordt hierbij gekeken naar de functie van uw woonkamer. Dient het als eyecatcher binnen uw interieur of wilt u heerlijk ontspannen? Op basis van een persoonlijk gesprek kiezen we de verlichting die past bij uw behoefte. Zo kunt u denken aan het juiste gebruik van functionele verlichting, sfeerverlichting, accentverlichting en designverlichting.

LIchtplan woonkamer

Design en maatwerk

Het is belangrijk dat de verlichting zowel functioneel als stijlvol is. Berla Lighting produceert exclusieve en op maat gemaakte armaturen voor uw woonkamer. U kunt ook kiezen uit een ruime selectie van externe producenten. Zo bent u verzekerd van een ruime keuze en armaturen die volledig op uw wensen en smaak aansluiten.

Waarom een lichtplan laten opstellen?

Een lichtplan zorgt dat uw woning de uitstraling krijgt die u wilt. Het is volledig afgestemd op de natuurlijke lichtinval en de functionaliteit van elke ruimte. Daarnaast biedt het veel voordelen voor de (ver) bouw van een woning. Installateurs kunnen voorbereidend werk verrichten waar de verlichting geplaatst moet worden. Hiermee zijn er geen verrassende werkzaamheden in de toekomst en bespaart u de nodige kosten.

Lichtplan laten opstellen bij Berla Lighting

Wilt u een lichtplan laten opstellen voor uw woonkamer? Berla Lighting is deskundige op het gebied van verlichting. We voorzien u van deskundig advies en exclusieve armaturen voor een stijlvol in- en exterieur. Zo realiseren we samen het perfecte resultaat. Wat kunt u van ons verwachten:

  • Deskundig Lichtadvies: uw wensen staan voorop.
  • Een lichtplan voor uw woonkamer dat rekening houdt met al uw wensen.
  • Het perfecte resultaat waar u nog jaren van kunt genieten.

Bent u benieuwd naar de toegevoegde waarde van een lichtplan voor uw woonkamer? We vertellen u er graag meer over!

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.