Villa C. – Amsterdam

Jaar: 2018
Architect: MEES VISSER
Dealer: Lichtmeesters
Lichtadvies: Frans van Hooijdonk
Fotografie: Peter Tijhuis


Architect Mees Visser heeft voor de renovatie van deze bungalow een ruim en nieuw interieur ontworpen. Deze bungalow is in de jaren ‘70 gebouwd en heeft de afgelopen 20 jaar enorm veel toevoegingen meegemaakt. Zo is de ruimtelijke organisatie van het oorspronkelijke ontwerp vervaagd en heeft het bouwvolume ervoor gezorgd dat het huis donkerder en omsloten werd. Het doel was om het daglicht weer diep in de woning te laten doordringen.

Men was op zoek naar een warme, vriendelijke en gastvrije sfeer met een sterke behoefte aan privacy. Hiervoor is een patio in de kern van de bungalow geïntroduceerd. Dit gaf een nieuwe bron van daglicht voor de hoofdruimten en vormde een brandpunt voor de organisatie. Rond deze lichte en intieme ruimte heeft de architect de kamers op een nieuwe manier georganiseerd. Dit zorgt voor lange uitzichten vanaf één kant van het huis door de patio naar de tuin.
Hiermee is het project geëindigd in een complete renovatie met aandacht voor materialisatie, detaillering, verlichting en technische installaties.

(website Meesvisser.com)

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.