Terug naar nieuwsoverzicht

LED-verlichting op maat: zo garandeert Berla kwaliteit

De kwaliteit van LED-strips wordt niet enkel bepaald door de selectie van de LED-chips. Ook nauwkeurige montage is namelijk van groot belang. Bij Berla monteren wij onze op maat LED-producten in een schone omgeving, met behulp van professionele apparatuur.

Vakmensen verzorgen de juiste bekabeling en vertinning van de aansluitingen en zorgen ervoor dat alle onderdelen correct worden aangesloten. Bovendien vindt er voorafgaand aan de levering altijd een dubbele controle plaats, uitgevoerd door twee verschillende vaktechnici. Zo kunnen we garanderen dat het maatwerk altijd volgens onze hoge kwaliteitsstandaard opgeleverd wordt.

Levensduur LED-systemen sterk afhankelijk van juiste implementatie

Hoe lang uw LED-systemen meegaan wordt hoofdzakelijk bepaald door de warmteontwikkeling binnen het systeem. Een LED lichtbundel produceert namelijk veel warmte aan de printplaat van de lichtbron. Deze warmte kan oplopen tot maar liefst 165 graden Celsius. Dit terwijl de temperatuur van de LED’s niet hoger mag worden dan 70 graden Celsius. Komt de temperatuur van de LED-lamp boven de 70 graden Celsius, dan loopt de levensduur snel terug.

Hierbij moet dus zeer goed rekening gehouden worden met allerlei aspecten die invloed hebben op de warmteontwikkeling, zoals de omgevingstemperatuur en de nabije elektronica. Is de warmtehuishouding van de LED-lamp goed georganiseerd, dan kan met gemak een levensduur van 50.000 uur gerealiseerd worden.

Om de hitte-dispensatie zo goed mogelijk van de LED’s te laten verlopen, heeft Berla speciale aluminium profielen ontworpen. Wanneer u gebruik maakt van onze LED-strips in combinatie met dit profiel profiteert u van de blijvende kwaliteit en lange levensduur die u wenst.

Laatste nieuws

Waarom een lichtplan essentieel is bij betonnen structuren

Verlichting is een groot onderdeel bij het ontwerp van een woning. Het benadrukt de architectuur, c...

Lees meer

Maak van uw huis een thuis met een goed lichtplan

Veel elementen hebben invloed op het uiterlijk en de sfeer van uw woning. Denk aan de vorm, de text...

Lees meer

De meerwaarde van het opstellen van een lichtplan

Gaat u uw pand of woning (ver)bouwen? Dan heeft u waarschijnlijk al uitgebreid nagedacht over de in...

Lees meer

Veelgestelde vragen

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
Wat is de status van mijn bestelling?
De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Dit kan via de klantenservice.
Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.