Inspiratie magazine downloaden

Aanvragen klantenportaal

    * = verplichte velden

    Het klantenportaal.
    Hoe werkt het?

    Gegevens

    Om toegang te krijgen tot het nieuwe klantenportaal van Berla heeft u inloggegevens nodig.
    Waarschijnlijk heeft u nog inloggegevens van onze vorige webshop, maar deze zijn helaas niet meer geldig voor dit nieuwe klantenportaal.

    Door het invullen van het formulier controleren wij uw laatste contactgegevens en maken wij een nieuw account aan voor u.
    U ontvangt vervolgens een email met daarin de nieuwe inloggegevens. Wij raden u aan om uw wachtwoord direct te wijzigen.

    Klantenportaal

    Met behulp van ons klantenportaal heeft op een heel gemakkelijk wijze toegang tot alle producten van Berla.

    De voordelen van online werken met het klantenportal zijn:
    – U kunt 24-7 producten bestellen via dit klantenportaal
    – U heeft toegang tot de specificaties en actuele voorraad
    – Toegang tot de online-versie van de laatste catalogus
    – U heeft 24-7 inzicht op de status van uw bestellingen
    – U heeft 24-7 inzicht op uw Bestelhistorie
    – U kunt eenvoudig retourgoederen aanmelden

    Veelgestelde vragen

    Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?
    Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.
    Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?
    Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.
    Wat zijn de verzendkosten?
    Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.
    Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
    Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.
    Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?
    Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!
    Wat is de status van mijn bestelling?
    De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.
    Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Dit kan via de klantenservice.
    Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?
    Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!
    Wat is de garantietermijn op de verlichtingsproducten?
    We hanteren een garantietermijn van twee jaar.
    Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?
    Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen
    Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?
    Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.
    Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
    Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.