Je bent slechts een paar stappen verwijderd van een (eventueel) nieuwe baan.
Om ons goed voor te bereiden op een eerste kennismaking vragen we je het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
Vergeet vooral niet je CV toe te voegen.
Als we alles in goede orde hebben ontvangen nemen we snel contact met je op.
Om toegang te krijgen tot het Berla klantenportaal, vult u het aanvraagformulier in op de website. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u uw inloggegevens waarmee u toegang krijgt tot ons volledige assortiment en de mogelijkheid om offertes aan te vragen of bestellingen te plaatsen.
Berla garandeert hoogwaardige verlichting door onder meer dubbele controles voor levering en door gebruik van speciale materialen zoals aluminium profielen om de warmtehuishouding van LED-lampen te optimaliseren, wat de levensduur van de verlichting verlengt.
Ja, Berla biedt professionele lichtadviesdiensten aan. Wij kunnen een volledig op maat gemaakt lichtplan ontwikkelen voor zowel woningen als commerciële projecten. U kunt vrijblijvend een adviesgesprek inplannen met een van onze lichtexperts.
Ja, wij werken nauw samen met architecten en interieurbouwers om lichtoplossingen te creëren die naadloos passen binnen de esthetische en functionele eisen van elk project.
Voor het opstellen van een lichtplan kunt u vrijblijvend een afspraak maken met een van onze lichtexperts. Zij bespreken met u de mogelijkheden, uw wensen en creëren vervolgens een maatwerkoplossing die perfect aansluit bij uw project. Plan vrijblijvend aan afspraak.
Ja, Berla levert verlichting op maat voor verschillende commerciële sectoren, zoals kantoren, horeca en retail. Onze lichtoplossingen zijn altijd afgestemd op de esthetische en functionele eisen van uw project.
Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.