Accountmanager

Berla is een producent van kwalitatieve & hoogwaardige LED-verlichting en armaturen. Klanten zoals interieurbouwers, installateurs, architecten en doorleveranciers van LED-producten vinden al jaren hun weg naar ons. Met meer dan 85 jaar ervaring op het gebied van licht en verlichting, zijn wij in staat onze klanten professioneel te begeleiden van concept tot voltooiing.

ACCOUNTMANAGER

ZET JOUW VOLGENDE STAP BIJ BERLA LIGHTING
Je toekomstige collega’s bij Berla Lighting ontvangen je met open armen in Gilze. Met de centrale ligging in Brabant is jouw werkplek makkelijk te bereiken. Uiteraard wordt je goed beloond voor je inzet. Er is een gezonde balans tussen humor en werk in het team.
Jouw leidinggevende geeft je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Jij krijgt alle ruimte om zelf projecten van begin tot eind op te pakken.

DIT BIEDEN WIJ JOU:

  • Full-time baan (38 uur)
  • Een goed salaris
  • Interne trainingen ter uitbreiding van expertise en kennis van ons merk/branche
  • Voldoende ontwikkelmogelijkheden
  • Een klein, hecht en zeer enthousiast team
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioen)
  • Auto van de zaak
  • Telefoon van de zaak

WAT HEB JIJ IN HUIS?
Je gaat werken in een toegewijd team en je bent goed in:

  • Multitasken. Je bent met meerdere taken tegelijk bezig. Je houdt altijd het overzicht en kunt snel bijsturen als dit nodig is.
  • Ambities verwezenlijken. Wat je doet moet voor jou wel concreet tot iets leiden. Je ziet graag snel resultaat van je werk.
    Het geeft je voldoening als je net iets meer bereikt dan eigenlijk van je verwacht wordt.
  • Onderhouden en opbouwen van klantrelaties.
  • Communicatief vaardig.
  • Affiniteit met sales.
  • Kennis in de branche is een pré

Maar dat is nog niet alles, jij hebt ook:

  • MBO-4/HBO werk- en denkniveau.
  • Een affiniteit met techniek.
  • Een nauwkeurige werkwijze.
  • De fulltime beschikbaarheid

GA JIJ ERVOOR?

Is deze job als accountmanager precies de goede volgende stap voor jouw carrière?
Mail jouw naam met CV naar alex@berla.nl. Heb je vragen? Bel ons dan even.

HOE VERDER NA JE SOLLICITATIE?

1. Je ontvangt binnen 48 uur een reactie.
2. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek ervaar je onze manier van werken en maak je kennis met jouw eventueel toekomstige collega’s tijdens een doorloop van het bedrijf.
3. Je geeft een motivatie met jouw visie op de functie.

Solliciteer direct!

Voel je je aangesproken door deze vacature?
Solliciteer dan direct via de onderstaande link.

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?

Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.

Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?

Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen

Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?

Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Dit kan via de klantenservice.

Wat is de status van mijn bestelling?

De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?

Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.

Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?

Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?

Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.